1. Kva tilbyr me?
Tryggleiksalarm er eit hjelpemiddel som du leiger etter behov etter at du har fått innvilga dette gjennom søknad. Tryggleiksalarm gir deg moglegheit til å få rask hjelp ved akutte behov.
2. Kven kan få tilbodet?
Personar som bur eller oppheld seg i kommunen. I tillegg må du ha eit særleg behov for
tenester grunna sjukdom eller sviktande helse. Tildelinga skjer på bakgrunn av ei konkret og individuell vurdering av bistandsbehovet ditt.
• Du har falltendens, nedsett funksjonsnivå eller er utrygg heime
• Du har sjukdom eller funksjonsnedsetting som kan trenge akutt hjelp
3. Korleis få tilbodet?
Kontaktinformasjon:
Einingsleiar pleie og omsorg May Lisbeth B. Fiskaaen
Telefon: 905 17 196
E-post: may.lisbeth.bosvik.fiskaaen@bokn.kommune.no
Besøksadresse: Boknatunvegen 37, 5561 Bokn
Kontortid: måndag – fredag kl. 08.00 – 15.30
4. Slik søkjer du
Søk om tryggleiksalarm
5. Kva kostar det?
Tryggleiksalarm er ein betalingsteneste, takstane vert oppjustert januar kvart år. Sjå Bokn kommune sitt gebyrregulativ.
Skade på tryggleiksalarmen og tilhøyrande utstyr vert dekka av eigen innbuforsikring.
6. Klage
Klagefrist er 4 veker frå du tek imot vedtaksbrevet. Du kan klage dersom du meiner du ikkje har fått den tenesta du ønskjer, eller det er forhold ved tenesta du ikkje er nøgd med. Klage skal vere skriftleg og sendast til Bokn kommune ved kontaktperson/sakshandsamar. Skriv kva som er problemet, og eventuelle ønskjer for løysing.
Kontaktperson/sakshandsamar i kommunen har rettleiingsplikt dersom du ønskjer å klage.
Hvordan klage på helse- og omsorgstjenester | Statsforvalteren.no
Pasient- og brukerombudet
7. Lover og reglar
Tryggleiksalarm er ikkje ei lovpålagd teneste.
Trygghetsalarm - Helsenorge