Oppgradering av sak- arkivsystem i Bokn kommune
I perioden 10. - 14. februar skal Bokn kommune oppgradera sitt sak- og arkivsystem. Dette vil føra til nedetid i systemet, noko som kan påvirka deg som innbyggjar.
Kva betyr dette for deg som innbyggjar?
- Postlista: Det blir ikkje publisert nye dokumenter på postlista før i veke 8. Dokumenter som allereie ligg ute, vil fortsatt vere tilgjengelege.
- Forsinka saksbehandling: Saksbehandlingstida kan bli noko forsinka, spesielt for saker innen byggesak, plan, kart/oppmåling og landbruk. Disse områda får dei største endringane i systemet.
- Begrenset hjelp: Hvis du har spørsmål om pågåande saker, som byggesøknader, skjenkebevilling eller tilskudd, kan det vere begrensa moglegheit for hjelp frå saksbehandlerane i oppgraderingsperioden.
Kvifor oppgraderer vi?
Ei oppgradering er nødvendig for å få eit meir moderne, effektivt og brukervennleg system. Det nye systemet vil gje raskere saksbehandling, betre sikkerheit og auka tilgjengelegheit for dokumentene.
Kommunens tilsette er klare til å lære seg dei nye funksjonane så raskt som mogleg for å redusera eventuelle forsinkelsar.
Publisert av Gro Sørensen
Publisert 28.01.2025 09.15